4.1.2022

Tuotekehitysjohtaja Susanna Tenhunen

Asiakasymmärrys auttaa meitä kehittämään sellaisia toiminnallisuuksia, jotka ratkaisevat asiakkaan todellisen tarpeen ja jotka sopivat Maestron ohjelmiston toimintalogiikkaan.

News
15.12.2021

Maestrossa nyt myös sähköinen keräily

Olemme aloittaneet yhteistyön suomalaisen Devoca Oy:n kanssa, ja toteuttaneet paljon toivotun sähköisen keräilyn Maestron varastonhallintaan. Sähköinen keräily on toteutettu Devocan Talk'nPick-liittymällä.

News
9.11.2021

Miten teillä sujuu ostolaskujen käsittely?

Ostolaskujen käsittely on prosessi, jossa on monta vaihetta ja johon moni ei halua tarttua. Koetaan, että se on asia, joka ei tuo taloon rahaa, joten se siirtyy usein prioriteeteissa viimeiseksi. Prosessi voi olla monimutkainen, tarkastaminen hankalaa ja hyväksyntä tarvitaan monelta taholta. Näin sen ei tarvitse olla.

News
18.10.2021

Teknistä kauppaa verkossa ja kivijalassa – TT-Tools luottaa Maestroon

TT-Tools uskoo verkkokaupan ja kivijalkaliikkeen yhdistelmän olevan asiantuntemukseen nojaavan teknisen kaupan yrityksen kannalta paras ratkaisu.

News
6.10.2021

Mietitkö verkkokaupan perustamista tai kannattavuutta?

Monilla yrityksillä on epäilyksiä verkkokaupan kannattavuuteen liittyen perustuen joko huonoihin kokemuksiin tai omiin olettamuksiin. Mitkä ovat verkkokaupan suurimmat katteensyöjät, ja miten ne voidaan taklata?

News
6.10.2021

MaestroNG Asiakashallinta rikastaa asiakastietoja ja helpottaa asiakkuuden hoitoa

MaestroNG Asiakashallinta on sovellus asiakastietojen, asiakkaaseen liittyvien luokittelujen ja tapahtumien sekä asiakasdokumenttien hallintaa varten. Se on tarkoitettu käytettäväksi Maestrossa olevan asiakasrekisterin laajennuksena.

News
5.10.2021

Toimitusjohtajan tervehdys

Kuinka puolitoista vuotta poikkeusaikaa vaikutti Maestron toimintaan? Arki osana suurempaa kansainvälistä konsernia. Katse tulevaisuuteen.

News
5.10.2021

Avainasiakaspäällikkö Jesse Järvinen

Toimin Maestrolla uusasiakasmyynnistä vastaavana avainasiakaspäällikkönä. Korona toi paljon muutoksia myyntityöhön.

News
24.8.2021

Verkkokauppaa ei ole varaa tehdä huonosti – mitä kotimaiset verkko-ostajat haluavat?

Kotimaiset verkkokaupat kilpailevat suoraan globaalien vastineidensa kanssa. Miten houkuttelet asiakkaat kotimaiseen verkkokauppaan?

News
24.8.2021

Tuotepäällikkö Janne Jokelainen

Olen Maestron verkkokaupasta vastaava tuotepäällikkö, ja palvelen teitä etänä Hollannista käsin. Olen mukana käytännössä kaikissa Maestron verkkokauppahankkeissa.

News
21.6.2021

Mikä on minun vastuuni asiakkaiden suuntaan?

Kun allekirjoitamme asiakkaan kanssa sopimuksen, alkaa pitkä yhteinen taival. Maestrolta mukana on useita erilaisissa rooleissa olevia asiantuntijoita, ja jokaisella on oma tehtävänsä ja vastuunsa asiakkuuden hoidossa. Minkälaisia ajatuksia vastuista on myynnillä, projektipäälliköllä tai tuotepäälliköllä?

News
17.6.2021

Asiakaspalvelun eri kanavat käytössäsi

Maestron asiakkailla on käytössään useita eri vaihtoehtoja asiakaspalvelun kontaktoimiseen ja avun saamiseen.

News
17.6.2021

Ohjelmistoasiantuntija Kirsi Laine

Koordinoin ohjelmistopäivitysten testausta ja toimittamista, sekä vastaan Tikettijärjestelmämme ja Tietopankin ylläpidosta ja kehittämisestä. Asiakastyö on minulle tärkeää ja eniten nautin asiakastyön isoista linjoista, eli erilaisista kehityshankkeista ja uusien palvelumuotojen tarjoamisesta asiakkaillemme.

News
25.5.2021

B2B-ostokäyttäytyminen muuttuu B2C-muutoksen vanavedessä

B2B-asiakkaiden siirtyminen verkkoon on tapahtunut nopeamminkin kuin oletettiin. Tarkan tuotetiedon ja saatavuuden näyttäminen asiakkaalle alkaa olla perusvaatimus uuteen tilanteeseen heränneen ostajan näkökulmasta.

News
25.5.2021

Ota Tuoteanalyysien hyödyt käyttöösi

Kaupan alan yritys on kannattavimmillaan silloin, kun sen ostot ja varastonkierto on optimoitu - oikeita tuotteita ostetaan varastoon oikealla hetkellä juuri sen verran kuin niille on kysyntää. Maestro Tuoteanalyysit on tehokas työkalu kaupan alan yrityksen ostojen suunnitteluun, sekä tuote- ja sesonkikohtaisen myynnin raportointiin.

News
25.5.2021

Mitä tunnuslukuja sinä seuraat?

"Meidän kaltaisessamme pienessä yrityksessä, jolla on valtava määrä eri myyntiartikkeleita, voitto tehdään ostamalla. Siksi varastonkierrosta saatavat raportit ovat meille aivan ehdottoman tärkeitä."

News
15.4.2021

Tuotepäällikkö Kati Hietaranta

Asiakastyö pitää minut myös ajan tasalla yritysten ostolaskujen käsittelyyn liittyvistä prosesseista ja haasteista. Asiakastyöstä saatu ymmärrys yritysten arjesta antaa minulle ja tiimilleni eväät kehittää sovellusta myös tavoilla, joita asiakkaat eivät aina osaa edes odottaa.

News
13.4.2021

Maestrolle käyttöön ISO 27001-standardin mukainen tietoturvallisuuden hallintajärjestelmä

Maestrolle käyttöön ISO 27001-standardin mukainen tietoturvallisuuden hallintajärjestelmä. Kyse on tietoturvan integroimisesta organisaation toimintatapoihin ja toimintajärjestelmään.

News
13.4.2021

Paljonko teillä voitaisiin säästää työaikaa ostolaskujen automatisoinnilla?

Laskujen määrästä riippuen automatisoinnin lopputuloksena työaikasäästö vuodessa voi olla muutamista päivistä yli sataan päivään. Miten tämä on mahdollista? Kirjoitimme lyhyen oppaan aiheesta.

News
13.4.2021

Maestron ratkaisutietokanta parantaa asiakaspalveluamme

Tietopankkiin on koottu asiakaspalveluumme tulleita tukikysymyksiä, ja niiden ratkaisuja. Tällä hetkellä artikkeleita on eri aiheista jo useita satoja, ja lisää kirjoitetaan jatkuvasti. Samoin jo kirjoitettuja artikkeleita päivitetään sitä mukaa, kun saamme niistä palautetta tai toiveita.

News
15.3.2021

Lisätehoja integroinneilla

Modernissa liiketoiminnassa tarvitaan usein toimintaa tehostavia ja palvelukokemusta parantavia ratkaisuja, jotka eivät kuulu Maestron kokonaisuuteen. Jotta asiakkaamme pääsisivät hyötymään myös näistä ratkaisuista, olemme yhdessä kumppaneidemme kanssa rakentaneet integraatioita Maestron ja muiden ratkaisuiden välille.

News
15.3.2021

Asiakkuuspäällikkö Minna Nousiainen

Alun perin tulin taloon ohjelmistoasiantuntijaksi, josta jatkoin tuotepäällikkönä ja nyt hoidan minulle nimettyjä Maestron asiakkuuksia. Lupaan olla tavoitettavissa, reagoida nopeasti ja edistää parhaani mukaan tehokkuutta teidän organisaatiossanne!

News
15.3.2021

Asiakkuuspäällikkö Jussi Rissanen

Itseäni kuvailisin sosiaaliseksi introvertiksi ja innokkaaksi kuntoilijaksi – päälajeina jääkiekko ja näin talvisin hiihto. Lupaan, että minuun saa aina yhteyden ja kahvittelemaankin tulen heti, kun koronatilanne sen sallii.

News
8.3.2021

Kuinka voit nopeuttaa tukipyyntöjen käsittelyä?

Tukipyyntöjen käsittelyssä eniten aikaa yleensä vie puuttellisten lisätietojen kerääminen. Kun siis kirjaat uuden tukipyynnön, täytä aina riittävät tiedot. Muista myös tapahtumaloki ja Maestron tikettijärjestelmä.

News
18.9.2019

Toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokaupan vaihtaminen toi tehokkuutta ja kannattavuutta Vaunu-aitan liiketoimintaan

”Kokonaisuuden toimivuuden kannalta oli ehdottomasti järkevää vaihtaa molemmat samalla kertaa."

Kaupan ala ja palvelut
Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö