Miten teillä sujuu ostolaskujen käsittely?
Ostolaskujen käsittely on prosessi, jossa on monta vaihetta ja johon moni ei halua tarttua. Koetaan, että se on asia, joka ei tuo taloon rahaa, joten se siirtyy usein prioriteeteissa viimeiseksi. Prosessi voi olla monimutkainen, tarkastaminen hankalaa ja hyväksyntä tarvitaan monelta taholta. Näin sen ei tarvitse olla.
News
MaestroNG Asiakashallinta rikastaa asiakastietoja ja helpottaa asiakkuuden hoitoa
MaestroNG Asiakashallinta on sovellus asiakastietojen, asiakkaaseen liittyvien luokittelujen ja tapahtumien sekä asiakasdokumenttien hallintaa varten. Se on tarkoitettu käytettäväksi Maestrossa olevan asiakasrekisterin laajennuksena.
News
Mikä on minun vastuuni asiakkaiden suuntaan?
Kun allekirjoitamme asiakkaan kanssa sopimuksen, alkaa pitkä yhteinen taival. Maestrolta mukana on useita erilaisissa rooleissa olevia asiantuntijoita, ja jokaisella on oma tehtävänsä ja vastuunsa asiakkuuden hoidossa. Minkälaisia ajatuksia vastuista on myynnillä, projektipäälliköllä tai tuotepäälliköllä?
News
Ohjelmistoasiantuntija Kirsi Laine
Koordinoin ohjelmistopäivitysten testausta ja toimittamista, sekä vastaan Tikettijärjestelmämme ja Tietopankin ylläpidosta ja kehittämisestä. Asiakastyö on minulle tärkeää ja eniten nautin asiakastyön isoista linjoista, eli erilaisista kehityshankkeista ja uusien palvelumuotojen tarjoamisesta asiakkaillemme.
News
Ota Tuoteanalyysien hyödyt käyttöösi
Kaupan alan yritys on kannattavimmillaan silloin, kun sen ostot ja varastonkierto on optimoitu - oikeita tuotteita ostetaan varastoon oikealla hetkellä juuri sen verran kuin niille on kysyntää. Maestro Tuoteanalyysit on tehokas työkalu kaupan alan yrityksen ostojen suunnitteluun, sekä tuote- ja sesonkikohtaisen myynnin raportointiin.
News
Tuotepäällikkö Kati Hietaranta
Asiakastyö pitää minut myös ajan tasalla yritysten ostolaskujen käsittelyyn liittyvistä prosesseista ja haasteista. Asiakastyöstä saatu ymmärrys yritysten arjesta antaa minulle ja tiimilleni eväät kehittää sovellusta myös tavoilla, joita asiakkaat eivät aina osaa edes odottaa.
News
Maestron ratkaisutietokanta parantaa asiakaspalveluamme
Tietopankkiin on koottu asiakaspalveluumme tulleita tukikysymyksiä, ja niiden ratkaisuja. Tällä hetkellä artikkeleita on eri aiheista jo useita satoja, ja lisää kirjoitetaan jatkuvasti. Samoin jo kirjoitettuja artikkeleita päivitetään sitä mukaa, kun saamme niistä palautetta tai toiveita.
News
Lisätehoja integroinneilla
Modernissa liiketoiminnassa tarvitaan usein toimintaa tehostavia ja palvelukokemusta parantavia ratkaisuja, jotka eivät kuulu Maestron kokonaisuuteen. Jotta asiakkaamme pääsisivät hyötymään myös näistä ratkaisuista, olemme yhdessä kumppaneidemme kanssa rakentaneet integraatioita Maestron ja muiden ratkaisuiden välille.