Mikä on minun vastuuni asiakkaiden suuntaan?

Mikä on minun vastuuni asiakkaiden suuntaan?

Kun allekirjoitamme asiakkaan kanssa sopimuksen, alkaa pitkä yhteinen taival. Tällä taipaleella on Maestrolta mukana useita erilaisissa rooleissa olevia asiantuntijoita, ja jokaisella on oma tehtävänsä ja vastuunsa yhteisellä tiellä asiakkuuden hoidossa. Minkälaisia ajatuksia vastuista on myynnillä, projektipäälliköllä tai tuotepäälliköllä?

 

Minna Nousiainen, asiakkuuspäällikkö

”Varmistan, että asiakkaillani on kontaktipinta Maestrolle, ja mitä vain voi kysyä matalalla kynnyksellä.”

Jussi Rissanen, asiakkuuspäällikkö

”Etsin asiakkaideni kanssa heidän tarpeisiin sellaiset ratkaisut, jotka tyydyttävät molempia osapuolia.”

Virpi Äijö, asiakkuuspäällikkö

”Ensisijainen tehtäväni on huolehtia, että vastuuasiakkaallani käytössään oleva Maestron kokonaisuus integrointeineen vastaa mahdollisimman hyvin asiakkaan nykyisiin ja tuleviin tarpeisiin, tuoden lisäarvoa heidän liiketoiminnalleen.”

Ville Tani, asiakkuuspäällikkö

”Ratkon yhdessä asiakkaani kanssa heidän liiketoiminnassa kokemiaan haasteita. Varmistan että asiakas saa Maestrolta tukea toimintaansa ja hyvää palvelua ongelmatilanteissa.”

Elisa Suhonen, projektipäällikkö

”Pidän huolen, että ohjelmiston käyttöönotto sujuu mahdollisimman jouhevasti ja asiakkaat saavat mahdollisimman kattavan ohjelmisto-osaamisen käyttökoulutusten kautta.”

Taru Matikainen, projektipäällikkö

”Etsin asiakkaani kanssa ratkaisun tehdä uusilla välineillä tutut toiminnot,ja autan saamaan irti parhaan mahdollisen hyödyn sovelluksen ominaisuuksista. Varmistan vielä jälkikäteen, että rutiinit uuden ohjelman kanssa on saatu rullaamaan.”

Mikko Kylmälä, tuotepäällikkö

”Tehtävänäni tuotepäällikkönä on auttaa asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan tarpeita, sekä saavuttamaan kilpailuetua toiminnanohjausjärjestelmän keinoin.”

Jussi Montonen, markkinointipäällikkö

”Varmistan että asiakkaamme ovat tietoisia siitä, mitä me Maestrolla teemme ja miten voimme heitä auttaa.”

Jesse Järvinen, avainasiakaspäällikkö

”Tarjoan asiakkaille toimivia järjestelmiä, joilla he saavat tehostettua toimintaansa – kuten minä tehostan ja helpotan liikkumista.”

Takaisin
Edellinen artikkeli

Asiakaspalvelun eri kanavat käytössäsi

Seuraava artikkeli

B2B-kauppa siirtyy verkkoon B2C-kaupan vanavedessä

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö