Avainasiakaspäällikkö Jesse Järvinen

Toimin Maestrolla uusasiakasmyynnistä vastaavana avainasiakaspäällikkönä. Saatan olla monille tuttu, sillä olen työskennellyt Maestrolla vuodesta 2010 ja koko ajan asiakastyössä. Ensin toimin pitkään projektipäällikkönä käyttöönotoissa ja sittemmin nykyisessä roolissani. Työtä tasapainotan kalastamalla sekä liikkumalla muutenkin luonnossa.

Minulle työssäni parasta on päästä kohtaamaan erilaisia ihmisiä ja organisaatioita. Myyjänä haluan aina ymmärtää ensin asiakkaan tilanteen ja liiketoimintaprosessit mahdollisimman hyvin ja tarjota sen jälkeen parhaiten juuri kyseiselle asiakkaalle sopivaa ratkaisua.

Ennen koronapandemiaa kohtasin mieluiten aina asiakkaat ja potentiaaliset asiakkaat kasvotusten, sillä koen että siten varmistamme parhaiten yhteisymmärryksen niin haasteista kuin niiden ratkaisuista. Kyse on kuitenkin isoista asioista, joiden läpikäyminen kattavasti on tärkeää, ja kasvotusten se on helpompaa.

Siksi totuttelu korona-aikaan ja siirtyminen täysin etäpalavereihin on ollut itselleni hankalaa, kuten varmasti monille muillekin. Vallitseviin olosuhteisiin on kuitenkin ollut pakko sopeutua ja ehkäpä etäpalaverit ovat opettaneet jotain uutta asiakastyöstä.

Ja on siinä toki ollut myös hyvät puolensa. Tai ainakin vaimoni kiittelee, kun ruoka on useimmiten valmiina hänen tullessa töistä.

Onneksi nyt tilanne on parantunut, ja pääsen yhä useammin taas käymään asiakkaiden luona. Niin aion myös tehdä aina, kun se asiakkaalle sopii – tietysti turvallisuusseikat huomioon ottaen.

Nähdään tien päällä.

Takaisin
Edellinen artikkeli

Maestro keventää hoiva-alan hallinnon taakkaa

Seuraava artikkeli

Toimitusjohtajan tervehdys

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö