Asiakkuuspäällikkö Jussi Rissanen

Olen Jussi Rissanen, yksi Maestron asiakkuuspäälliköistä. Itseäni kuvailisin sosiaaliseksi introvertiksi ja innokkaaksi kuntoilijaksi – päälajeina jääkiekko ja näin talvisin hiihto.

Monille teistä olenkin jollain tavalla tuttu mies, sillä Maestron palveluksessa olen ehtinyt olla jo 28 vuotta ja toiminut sinä aikana useissa eri rooleissa mm. ohjelmistoasiantuntijana, projektipäällikkönä ja uusiasiakasmyyjänä. Nykyisessä tehtävässäni vastaan minulle nimettyjen Maestron asiakkaiden asioiden hoitamisesta.

Vahvuudekseni lasken kyvyn löytää asiakkaiden tarpeisiin sellaiset ratkaisut, jotka tyydyttävät molempia osapuolia. Tämän taustalla on kaksi asiaa:

  • Osaan ja uskallan kysellä niin kauan, että ymmärrän asiakkaan tarpeen perinpohjaisesti.
  • Tunnen Maestron ohjelmiston ominaisuudet ja mahdollisuudet erinomaisesti.

Asiat muuttuvat nopeasti tänä päivänä. Monien liiketoiminnassa on saattanut tapahtua muutoksia tai tarpeet esimerkiksi automaation suhteen ovat saattaneet kasvaa. Maestrokaan ei ole pysynyt samanlaisena vuodesta toiseen, vaan tuotekehityksemme on nopeaa ja jatkuvaa. Toisinaan meidän syntimme on kuitenkin ollut se, ettemme ole kertoneet riittävästi teille asiakkaille kaikista uusista ominaisuuksista ja ratkaisuista.

Mikäli teidän liiketoimintanne tai muut tarpeenne (esim. ostolaskujen käsittelynopeuden suhteen) ovat muuttuneet, voi minuun olla vapaasti yhteydessä. Olen aina valmis vaihtamaan kuulumisia puolin ja toisin sekä selvittämään, miten Maestro voisi palvella teitä paremmin.

Lupaan, että minuun saa aina yhteyden ja kahvittelemaankin tulen heti, kun koronatilanne sen sallii.

Takaisin
Edellinen artikkeli

Kuinka voit nopeuttaa tukipyyntöjen käsittelyä?

Seuraava artikkeli

Asiakkuuspäällikkö Minna Nousiainen

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö