Maestron ratkaisutietokanta parantaa asiakaspalveluamme

Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita, ja nyt avasimme helmikuun alussa asiakkaidemme käyttöön 24/7 avoinna olevan ratkaisutietokannan – Tietopankin. 

Tietopankkiin on koottu asiakaspalveluumme tulleita tukikysymyksiä, ja niiden ratkaisuja. Tällä hetkellä artikkeleita on eri aiheista jo muutamia satoja, ja lisää kirjoitetaan jatkuvasti. Samoin jo kirjoitettuja artikkeleita päivitetään sitä mukaa, kun saamme niistä palautetta tai toiveita.

Tämä kovasti toivottu ja odotettu uudistus mahdollistaa usein toistuvien kysymysten ja niiden ratkaisujen etsimisen silloin, kun se sinulle parhaiten sopii – myös iltaisin tai viikonloppuisin.

Tietopankkia on erittäin helppo käyttää, ja siinä on monipuoliset hakutoiminnot. Voit etsiä ratkaisuja omilla hakusanoilla, tai navigoida eri aiheisiin artikkeleissa käytettyjen avainsanojen avulla. Artikkelit on listattu sekä tuotteittain, tuoteperheittäin että aiheittain. Tietopankin etusivulta voit selailla artikkeleita itseäsi kiinnostavista aiheista.

Voit esimerkiksi etsiä artikkeleita aihesanoilla kuten

  • Sähköinen laskutus
  • Myyntilaskutus
  • Pankkiliikenne
  • Tulorekisteri
  • Tuloslaskelma
  • NG ostolaskut
  • Verkkokauppa

Tietopankin tärkein tavoite on nopeuttaa asiakaspalveluamme. Jos ongelmasi ei ole kiireellinen, kannattaa ratkaisua etsiä ensin Tietopankista. Vastaus kysymykseesi voi löytyä tietopankista heti – ilman jonottamista asiakaspalvelumme puhelinpalveluun tai viivettä tikettijärjestelmästä.

Tietopankissa nostamme jatkossa esille myös ajankohtaisia asioita, sekä tietoa ohjelmamuutoksista – esimerkiksi päivitystiedotteet löytyvät jatkossa saman osoitteen kautta.

Ratkaisutietopankki löytyy osoitteesta https://tietopankki.maestro.fi, ja voit luonnollisesti käyttää sitä tietokoneella tai mobiililaitteella. Tietopankki näkyy jatkossa myös tikettijärjestelmämme etusivulla niin, että käyttäjälle tarjotaan jo ennen tiketin täyttämistä mahdollisuus etsiä omiin hakusanoihin sopivia artikkeleita.

Yksi Tietopankin tärkeä toiminto on myös artikkeleista saadut palautteet. Sinä asiakkaana voit antaa meille palautetta lukemistasi artikkeleista, ja kommentoida esimerkiksi sitä, oliko joku artikkeli hyödyllinen ja oliko siitä apua. Luonnollisesti haluamme palautetta myös tilanteissa, joissa artikkelia ei ole koettu hyödylliseksi, tai sen sisältö on puutteellinen. Palautteen voi antaa artikkelin alareunassa olevalla Anna palautetta-toiminnolla.

Tietopankin osoite kannattaakin laittaa talteen selaimesi suosikkeihin tai kirjanmerkkeihin. Tietopankkiin ei tarvita erillisiä tunnuksia.

Täältä voit katsoa lyhyen esittelyn ja ohjeen tietopankista.

Takaisin
Edellinen artikkeli

Mitä tunnuslukuja sinä seuraat?

Seuraava artikkeli

Paljonko teillä voitaisiin säästää työaikaa ostolaskujen automatisoinnilla?

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö