Tuotepäällikkö Janne Jokelainen

Olen Maestron verkkokaupasta vastaava tuotepäällikkö. Joillekin teistä saatan olla tuttu, mutta luultavasti vain ruudulta, sillä palvelen teitä etänä Hollannista käsin. Maestrolla olen ollut vuodesta 2013 ja koko ajan jotakuinkin samassa roolissa. Ja jo ennen elämääni Maestrolla olen työskennellyt paljon verkkokaupan, markkinoinnin ja liiketoimintajärjestelmien parissa.

Työssä minua innostaa eniten asiakkaiden monimuotoisten ja yksilöllisten haasteiden ratkaiseminen. Onnekseni tietojärjestelmien ja verkkokaupan parissa työskennellessä juuri tämä on kaiken tekemisen ytimessä. Olenkin mukana käytännössä kaikissa Maestron verkkokauppahankkeissa.

Halusin hieman avata sitä, mistä Maestron verkkokauppatuotteessa on kyse.

Monet teistä ovat varmasti jollakin tasolla kokeilleet verkkokauppaa, mutta manuaalisen työn määrä saavutettuihin hyötyihin nähden on saattanut tuntua suhteettoman suurelta. Ongelmana onkin se, että monissa halvoissa verkkokaupparatkaisuissa back-office-toiminnot tehdään kokonaan käsin.

Maestron ratkaisu on pitkälle automatisoitu valmis kokonaisuus, joka muodostuu tutusta Maestron toiminnanohjausjärjestelmästä ja suorasta integraatiosta Magento 2 -verkkokauppa-alustaan. Maestron verkkokauppa toimii tavallaan myymälän tapaan ja kaikki tieto liikkuu automaattisesti verkkokaupan ja ERP:n välillä. Lisäksi verkkokauppaan saadaan helposti yhteydet mm. logistiikkapalveluihin ja eri maksutapoihin.

Työtä toimivankin verkkokaupan ylläpito toki vaatii, mutta se on luonteeltaan myynnin edistämistä eikä hallinnollista.

Olemme ylpeitä verkkokauppatuotteestamme, jolla saatte toimivan ja tuottavan verkkokaupan käyttöönne nopeasti. Ennätyksemme on ollut toimittaa valmis ERP:n integroitu verkkokauppa alle kuukaudessa ja haluaisin kovasti pistää vielä tuosta paremmaksi. Jos joku teistä haluaa ottaa haasteen vastaan, voi minuun olla vapaasti yhteydessä!

Takaisin
Edellinen artikkeli

Yksi kumppani vai seitsemän eri toimittajaa?

Seuraava artikkeli

Verkkokauppaa ei ole varaa tehdä huonosti – mitä kotimaiset verkko-ostajat haluavat?

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö