Toiminnanohjaus­järjestelmä - ERP

Maailman paras ERP

ERP on monen osan kokonaisuus

MaestroNG on suomalainen, markkinoiden nykyaikaisin pilvipalveluna tarjottava ERP eli toiminnanohjausjärjestelmä kaupan ja palvelun aloille. MaestroNG sisältää yrityksen olennaisimpien toiminnanohjauksen osa-alueiden lisäksi myös verkkokaupan, CRM:n ja kassajärjestelmän – ilman lukuisia rajapintoja ja kaikki yhdessä näkymässä. Maestron järjestelmän rehellisenä tavoitteena on auttaa asiakkaitamme tekemään parempaa tulosta.

Elinkaareton ERP

Maestron filosofiaan on aina yrityksen perustamisesta saakka kuulunut elinkaarettomuus, ja se on ollut myös merkittävä kilpailuetumme ja todellinen myyntivaltti palvelun ja kaupan alalle. Asiakkaamme ei koskaan joudu tilanteeseen, jossa yrityksen toiminnanohjausjärjestelmä joudutaan yllättäen ostamaan uudelleen tai jopa vaihtamaan kokonaan toiseen tuotteeseen.

Samalla ERP:llä vuodesta toiseen

Riippumatta teknologian kehittymisestä asiakkaamme saa aina uusimmat versiopäivitykset pelkällä ylläpitosopimuksella. Järjestelmää ei tarvitse ostaa uudelleen muutaman vuoden välein. Elinkaarettomuus tekee budjetoinnista yksinkertaista ja mahdollistaa ohjelmistoinvestoinnin pitkän poistoajan. Usein MaestroNG maksaa itsensä takaisin jo muutaman vuoden käytön jälkeen.

Omnikanavaisuus käsiesi ulottuvilla

Maestron ERP kokoaa kaiken tiedon ja yritys voi hyödyntää tätä kokonaistietoa tarjotakseen asiakkaille omnikanavaisen palvelukokemuksen. Tekeepä asiakas ostoksia mobiilisti, hakee tuotteita kivijalassa tai surffailee verkkokaupassa, tieto on kaikkialla saatavilla. Omnikanavaisuudessa on kyse asiakaskokemuksen jatkuvuudesta kaikissa kanavissa ja tilanteissa. Kaikki asiakkaaseen liittyvä tieto löytyy yhdeltä sähköiseltä työpöydältä.

Hyötyjä Maestron ERP:n omnikanavaisuudesta

  • Suoraan asian ytimeen. Asiakasta palveleva henkilöstö pääsee heti asian ytimeen ja näkee asiakkaan nykytilanteen välittömästi yhdellä silmäyksellä.
  • Asiakastiedon eheys. Kyseessä on koko organisaation yhteinen ikkuna asiakkuuteen. Myynti, markkinointi, asiakaspalvelu ja hallinto hyödyntävät samaa kokonaisuutta ja täydentävät omalta osaltaan asiakastietoja, tuotetietoja ja ostohistoriatietoja. Erillisiä rekistereitä ei siis ole.
  • Asiakas mukana tietojen täydentämisessä. Järjestelmä mahdollistaa asiakkaan kirjautumisen samaan järjestelmään, jolloin hän osallistuu itse oman tietonsa rikastamiseen ja tarkentamiseen.

ERP eli toiminnanohjausjärjestelmä

Onko sinulla jo toimiva verkkokauppa?

Kaikki asiakkaamme ovat polulla kohti omaa Unelmien Kauppapaikkaansa ja yhteistyön aloittaminen Maestron kanssa on tässä tärkeä edistysaskel. Ymmärrämme tilanteesi ja tehtävämme on auttaa sinua menestymään.

Jos sinulla on jo hyvin toimiva verkkokauppa ja olet virittänyt sen jo huippuunsa tai olet juuri tehnyt hankinnan uuden verkkokaupan osalta. Voimme keskustella, miten voisimme olla avuksi toiminnanohjauksen tai taloushallinnon osalta. Tai olisko tapoja, joilla voimme helpottaa tilausten käsittelyä ja tehostaa työtäsi?

Kannattaa myös tutustua kokoamaamme Verkkokaupan Katteensyöjät -aineistoon, jossa olemme tutkineet suomalaisten verkkokauppaiden suurimpia katetta nakertavia tekijöitä.

Toiminnanohjausjärjestelmä osana Unelmien kauppapaikkaa

Tyytyväiset asiakkaat

Asiakkaamme ovat meille inspiraation lähde. Useat ovat markkinajohtajia ja alojensa innovatiivisia kehittäjiä. Erityisen ylpeitä olemme siitä, että tuoreen asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan yli 90% asiakkaistamme suosittelee meitä muille yrityksille.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö