Maestron palvelut asiakkaillemme

Maestrolla yhteisymmärrystä lähdetään rakentamaan heti ensitapaamisesta lähtien. Maestron projektipäälliköt ja asiantuntijat varmistavat, että hankittu ohjelmakokonaisuus otetaan asiakasyrityksessä käyttöön aikataulussa ja kaikkia sidosryhmiä tukien. Palvelu on aina ihmisläheistä ja ystävällistä.

Asiantuntijapalvelumme

Yhteistyö Maestron kanssa on ollut hyvää, ihan sieltä projektin suunnitteluvaiheesta alkaen. Käyttöönotossa ja käyttöönoton jälkeen olemme saaneet hyvin tukea.”

Talouspäällikkö Sanna Yliruka, Auto-Kilta Oy

Kaikista hankkeista, joissa olen ollut mukana, tämä on mennyt ehdottomasti parhaiten läpi. Kaikki eivät aina mene kuin Strömsössä, mutta tällä kertaa meillä ei ollut mitään isoja juttuja, vaan järjestelmä on toiminut heti ensimmäisestä päivästä alkaen”

Toimitusjohtaja Jari Vahtola, Pro Patio Oy

Maestron kanssa yhteistyö on sujunut hienosti.  Meillä on yhteinen tahtotila. Vuoropuhelu on avointa ja yhteistyö sujuvaa. Maestrolla ollaan helposti lähestyttäviä, ja tyhmiäkin kysymyksiä voi kysyä. Asenne on, että ”hienoa kun kysyit”!”

Toimistopäällikkö Jaana Salopuro, Ehtookoto ry

Maestron asiantuntijatiimi huolehtii asiakkuuden ensimetreistä

Projektipäällikkö huolehtii asiakkaan kokonaistyytyväisyydestä

Maestron projektipäällikkö on vastuuhenkilö projektin jokaisessa vaiheessa. Projektipäällikkö varmistaa, että asiakas saa ohjelmiston käyttöönsä sovitussa aikataulussa ja halutussa laajuudessa. Hänen tehtävänään on toimia myös yhteysihmisenä, joka varmistaa järjestelmästä toiseen siirtymisen sujumisen mahdollisimman helposti. Projektipäällikön vastuulla on myös raportoida projektin etenemisestä ja laatia projektisuunnitelma, jota koko projektitiimi seuraa ja jonka kautta myös raportoidaan asiakkaalle etenemisen vaiheita.

Avaintehtäviä:

  • Projektin laajuuden kartoitus ja aikataulutus
  • Asiakas- ja tuoterekisterien siirto Maestron palveluun
  • Raportointi ja yleisvastuu projektista

Ohjelmistoasiantuntija jalostaa parhaat käytännöt

Toinen avainhenkilö projektissa on myös tehtävään nimetty ohjelmistoasiantuntija tai useampi. Ohjelmistoasiantuntijat käyvät läpi yhdessä asiakkaan kanssa kaikki liiketoimintaprosessit ja jalostavat parhaat käytännöt, joilla Maestron järjestelmiä hyödynnetään asiakasyrityksessä. Asiantuntijan tehtäviin kuuluu myös asiakkaan liiketoimintaprosesseihin syventyminen ja näiden elintärkeiden toimintojen helpottaminen Maestron järjestelmän avulla.

Avaintehtäviä:

  • Asiakkaan liiketoimintaprosessien kartoittaminen
  • Parhaiden toimintatapojen määrittely Maestron ohjelmistokokonaisuuden näkökulmasta

Koulutuspalvelut varmistavat laadukkaan yhteistyön

Tavoitteena on, että järjestelmää käyttöönotettaessa jokainen avainhenkilö ja pääkäyttäjä osaa perustaidot Maestron ohjelmistoista, joita sitten syvennetään käyttöönottoprosessin jälkeen. Koulutukset mitoitetaan luonnollisestikin kulloisenkin projektin mukaisesti ja eri käyttäjäryhmille soveltuvilla tavoilla. Koulutukset voidaan hoitaa lähiopastuksena, etäyhteyden kautta tai muulla tukevalla ohjeistuksella. Maestron ohjelmistoista on olemassa sähköiset ohjeet ja tarvittaessa asiantuntijat laativat myös asiakaskohtaisia ohjeistuksia. Maestrolla on myös kattava määrä video-ohjeita eri ohjelmistonosista.

Avaintehtäviä:

  • Asiakkaan perehdyttäminen ohjelmiston käyttöön
  • Tuki käyttöönoton alkuvaiheissa
  • Konsultaatio parhaista toimintatavoista

Koulutuspalvelumme

Tarjoamme laadukkaita asiakaskohtaisia koulutuksia asiakkaillemme. Tavoitteenamme on, että kaikkien Maestron palveluiden käyttö on mielekästä ja mukavaa. Haluamme olla mukana tukemassa osaamisen kasvua ja tarjota keinoja, joilla asiakkaamme saavat kaiken irti järjestelmistä. Koulutukset voivat olla lyhyitä ja kertaavia pikakoulutuksia tai sitten tarpeen mukaan laajempia useiden päivien kokonaisuuksia. Räätälöimme koulutukset tarpeidenne mukaan!

Mini 60 min

Koulutuspaketti sopii hyvin lyhyiden teemojen läpikäyntiin tai toimintamallien täsmentämiseen. Koulutus hoidetaan näppärästi sähköisillä välineillä etänä. Koulutuksen ihanteellinen osallistujamäärä on 1-2 henkeä.

Koulutuksen voi ostaa yksittäin tai kuukausittaisena palveluna. Jatkuvana palveluna teemme koulutussuunnitelman 3 kuukaudeksi eteenpäin, johon kirjataan kuukausittain koulutettavat teemat.

Hinta 99 eur / kk tai 129 euroa tunti

Medium 180 min

Medium-koulutuspakettimme sisältää 3 tuntia koulutusta. Koulutus pidetään sähköisesti ja se toimii hyvin 1-5 hengen ryhmille.

Koulutuspaketti soveltuu teille hyvin, jos yrityksenne haluaa tehostaa ohjelmistojen hyödyntämistä ja saada hankinnasta suuremman hyödyn.

Jatkuvana kuukausittaisena palveluna teemme koulutussuunnitelman aina 3 kuukaudeksi eteenpäin.

Hinta 320 euroa / kk tai 516 euroa kerta

Maxi 1 päivä

Laajin koulutuspakettimme on tarkoitettu suurempien kokonaisuuksien perehdyttämiseen. Koulutuspakettiin kuuluu 1 päivä koulutusta. Koulutus räätälöidään jokaiselle asiakkaalle ja koulutettavaan kokonaisuuteen sopivaksi.

Koulutus pidetään lähikoulutuksena, jolloin koulutus sopii hyvin kokonaisten myymälöiden, yksiköiden tai ryhmien kouluttamiseen. Jatkuvana kuukausittaisena palveluna teemme koulutussuunnitelman aina 3 kuukaudeksi eteenpäin.

Hinta 780 euroa / kk tai 980 euroa kerta

Rajapinnat Maestron järjestelmiin

Maestrossa on paljon valmiita rajapintoja, joiden kautta tieto siirtyy asiakkaan eri järjestelmien välillä. Rajapintojen avulla voit yhdistää esimerkiksi olemassa olevan myynnin järjestelmän Maestroon.

Rajapinnat sisältävät

  • Dokumentoitu Maestro-rajapinta sftp/XML
  • Automaattinen valvonta 24/7
  • Ongelmaselvitys arkisin 8-16
  • Rajapinnan avaustyöt (sis. 8 h työtä)
  • Maestron toimittama ftp-palvelin

Tarpeen tullen voimme kartoittaa myös muita rajapintoja näiden lisäksi lisätyönä, esimerkiksi:

  • Myyntitilauksen tai verkkokauppatilauksen toimitussanomat
  • Rajapintasovitustyöt Maestron tekemänä
  • Muiden toimittajien tekemät työt, esimerkiksi Flashnode, Apix, Opus Capita, OVS Maestron rajapintaa vasten
  • Lisätestaukset ja ’end to end’-testaus
  • Kolmannesta osapuolesta johtuvat ongelmaselvitykset
  • Käyttöönoton mahdolliset lisätyöt
  • Käyttöönottotestaus Maestron toimesta

Verkkokaupparajapinta

Verkkokaupan myyntitilauksia voidaan tuoda winMaestroon, lähettää tuote- ja saldotietoja vakiomuodossa winMaestrosta haluttuun palveluun.

Hinta 149 €/kk

Myyntien rajapinta

Vakiorajapinta, jolla myyntitilauksia saadaan tuotua sisään Maestroon. Toisesta järjestelmästä tuleva ostotilaus perustuu Maestron päähän myyntitilauksena.

Hinta 89 €/kk

Ostotilausten rajapinta

Vakiorajapinta, jolla winMaestron muodostamia ostotilauksia saadaan lähetettyä ulkoiseen järjestelmään. Rajapintaa kehitetään edelleen ja tieto päivitetään sivulle, kun rajapinta on valmis.

Hinta xx e/kk

Verkkokaupan lisäpalvelukokonaisuudet verkkokauppiaan tueksi

Verkkokaupan käytettävyystutkimus

Käytettävyystutkimuksessa asiantuntijamme käyvät verkkokaupan seikkaperäisesti läpi, ja antavat arvion sen toimivuudesta sekä niistä osioista, jotka kaipaavat lisää hiomista.

  • Käytettävyys
  • Latausnopeus
  • Hakukonenäkyvyys
  • Kaupan sisältö ja sen toiminnot.

Käytettävyystutkimuksen perusteella saat käsityksen, millaisia muutoksia verkkokauppasi tarvitsee.

Hinta 99 e.

Verkkokauppiaan peruspaketti

Verkkokauppiaan peruspaketti on jatkuva kuukausittainen palvelu, johon kuuluu kuukausittaisen käytettävyystutkimuksen lisäksi 1,5 tuntia muutostöitä. Tässä vaihtoehdossa toteutamme käytettävyystutkimuksessa esille tulleet muutostoiveet.

Hinta 199 e/k tai 299 e/kerta

Verkkokauppiaan laaja paketti

Verkkokauppiaan laaja paketti on jatkuva kuukausittainen palvelu, johon kuuluu kuukausittaisen käytettävyystutkimuksen lisäksi 3,5 tuntia muutostöitä. Tässä vaihtoehdossa toteutamme käytettävyystutkimuksessa esille tulleet muutostoiveet.

Hinta 399 e/kk tai 499 e/kerta

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö