Maestro keventää hoiva-alan hallinnon taakkaa

Eheä hoiva-alan taloushallinnon kokonaisuus tuo mielenrauhaa ja säästöä

Hoiva-alalla on melko tyypillistä, että taloushallinto, palkkahallinto, vuokranvalvonta, työvuorosuunnittelu, ostolaskujen käsittely, sähköinen laskutus ja mahdolliset kassat hankittu eri aikoihin ja eri ohjelmistotoimittajilta. Useinkaan hallinto ei ole kovin tyytyväinen tilanteeseen. Esimerkiksi raportointi ei ole ajan tasalla, ja tietoja joudutaan syöttämään tietoja moneen eri paikkaan. Tieto ei siirry järjestelmästä toiseen ilman erillistä käsityötä esimerkiksi silloin, kun joku osa ohjelmistokokonaisuudestanne päivittyy uuteen versioon.

Maestrolla on pitkä kokemus ja perusteellinen tuntemus suomalaisesten palvelutalojen tietojärjestelmätarpeista. Olemme toimittaneet hoiva-alan kokonaisjärjestelmiä yli 15 vuoden ajan, ja samalla toteuttaneet automatisoitua tiedonsiirtoa lähes kaikkiin toimialan myyntilaskutuksen ja työajanseurannan erikoisohjelmistoihin, kuten Hilkkaan, DomaCareen, TyövuoroVelhoon, Titaniaan ja Tyyneen.

Esimerkiksi Lappeenrannan palvelukeskussäätiö hoitaa Maestron taloushallinto-ohjelmalla asukkaidensa vuokranvalvontaa, organisaation myyntilaskutusta, osto- ja myyntireskontraa, palkanlaskentaa, kirjanpitoa ja pankkiliikennettä. Lisäksi mukana on ostolaskujen kierrätystä sekä ravintoloiden kassatoiminnot.

Mäntsälän Palvelukotiyhdistys ry:n talouspäällikkö Tiina Andersson puolestaan kertoo yhteistyöstä Maestron kanssa näin: ”Ohjelmiston käytön kannalta suurin muutos on ollut sähköistäminen. Kirjanpitoon menevä aika on sen myötä vähentynyt, palkanlasku onnistuu helposti vakituisille sekä keikkatyöntekijöille ja laskutus on nykyään erittäin helppoa sekä nopeaa. Yhteistyö ja ohjelmistot ovat toimineet aina ja yleinen tunne onkin, että Maestro on meidän kanssamme samalla puolella.”

Taloushallinto on hoiva-alan yrityksen hallinnollisista tehtävistä kenties tärkein, mutta samalla se myös vie eniten aikaa. Silti monet organisaatiot kokevat painetta pitää hallinnolliset resurssit minimissään, ja keskittää panostukset tuotannolliseen työhön.

Tämä aiheuttaa yrityksen hallinnolle pakkotilanteen, jossa vähemmällä on kyettävä tekemään enemmän.

Me maestrolaiset kehitämme ratkaisujamme jatkuvasti vastaamaan hoiva-alan yritysten tarpeisiin suoraviivaistaa hallinnon prosesseja sekä automatisoimaan taloushallinnon rutiinitöitä.

Käyttämällä Maestron ratkaisuja on hoiva-alan hallinnon taakkaa mahdollista keventää merkittävästi.

Tutustu Maestron hoiva-alan kokonaisratkaisuun

 

Pohditko ohjelmiston vaihtamista? Lataa esite, niin saat vastauksen esimerkiksi näihin kysymyksiin:

  • Kuinka Maestro mukautuu tarpeisiinne?
  • Kuinka saat tiedot esimerkiksi suoraan työajanseurannasta kirjanpitoon?
  • Kuinka näet tiedot reaaliajassa läpi koko järjestelmän?
  • Kuinka olemme huomioineet palvelutalojen erityistarpeet?
  • Epäilyttääkö vanhasta vaihtaminen?
Lataa esite
Edellinen artikkeli

Paljonko ostolaskujen automatisoinnilla voi säästää työaikaa? Minkälaisia laskuja voidaan automatisoida?

Seuraava artikkeli

Avainasiakaspäällikkö Jesse Järvinen

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö