Miksi useat Toyota-kauppiaat luottavat Maestroon?

Autokaupan taloushallinnon ratkaisu, joka vähentää järjestelmien määrää?

Autoalalla on tyypillistä, että taloushallinnossa käytetään autokaupan oman toiminnanohjausjärjestelmän lisäksi useita erillisiä kolmannen osapuolen sovelluksia.

Tämä aiheuttaa turhaa kuormaa talousjohdolle, joka joutuu kirjaamaan samoja asioita eri paikkoihin. Monimutkainen kokonaisuus asettaa esteitä talouden läpinäkyvyydelle ja on haavoittuvainen – yksi päivitys voi sotkea yhteydet moneen muuhun sovellukseen.

Järjestelmäkokonaisuuden sirpaleisuus aiheuttaa haasteita liiketoiminnan johtamiselle. Moninkertaisten kirjausten, epävarmojen integraatioiden ja ostolaskujen käsittelyn hitauden vuoksi yrityksen johdolla ei ole reaaliaikaista näkymää kassavirtaennusteisiin ja kannattavuuteen.

Maestron kokonaisvaltainen taloushallinnon ratkaisu autoalalle korvaa erilliset sovellukset. Meillä on valmiit integraatiot autokaupan omiin toiminnanohjausjärjestelmiin, ja noin 95 % kirjanpidon vienneistä valmistuu automaattisesti. Maestron avulla asiakkaamme ovat voineet luopua jopa kuuden-seitsemän eri toimittajan erillisjärjestelmistä, ja saaneet tilalle yhden toimivan kokonaisuuden.


Toyota Autotalot Oy, Toimistopäällikkö Pirkko Laine:

Maestro pystyi parhaiten vastaamaan tarpeisiimme, ja autokaupan erityisvaatimuksiin soveltuvana kokonaisuutena oli selkeä valinta meille.

Kun useampi autotoimialan yritys sitä vahvasti suositteli, oli valinta lopulta helppo.”

Lue lisää

Muita esimerkkejä tyytyväisistä Toyota-asiakkaistamme:

  • Rinta-Joupin Autoliike Oy
  • Metroauto Oy
  • Toyota Tshusho Nordic Oy/Toyota Kaivoksela
  • Autokiila Oy
  • Auto Aho Oy, Tojo-Auto
  • Auto-Jeni Oy
  • No-Pan Auto Oy
  • Catamount-konserni: Saimaan Auto-Arita Oy ja Järvenpään Auto-Arita Oy

 

Minkälaisia kustannussäästöjä Maestro teille voi tuoda?

Kun käytössä on useita eri ohjelmistotoimittajien järjestelmiä – ja lisäksi vielä ehkä oma tai ulkopuolinen konesalipalvelu – nousevat kk-kulut väistämättä korkeiksi. Yleensä näillä ohjelmistoilla on jokaisella oma vuosittainen ylläpitosopimus, samoin kuin ulkopuolisilla konesalipalveluillakin.

Turhia kuluja muodostuu ylläpitomaksujen lisäksi ylimääräisestä työajasta, joka kuluu kontaktointiin eri järjestelmätoimittajiin vaikkapa ohjelmistojen päivitysten tai erilaisten ongelmatilanteiden yhteydessä.

Maestron asiakkaana käytät palveluamme vaivattomasti konesalipalvelustamme mistä ja milloin tahansa. Lisäksi sinulla on aina vain yksi numero, josta saat asiakaspalvelumme kiinni. Samoin maksat vain yhtä ylläpitomaksua, ja saat tuoreimmat toiminnot ja ominaisuudet käyttöösi kvartaaleittain neljä kertaa vuodessa.

Lue lisää autokaupan taloushallinnon kokonaisuudestamme
Edellinen artikkeli

Taloushallinnon kokonaisuus yhdestä paikasta?

Seuraava artikkeli

Mitä tekoäly tuo mukanaan Maestron ostolaskujen käsittelyyn?

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö