Lue raportti: Mihin katoavat verkkokaupan katteet?

Mitkä tekijät aiheuttavat haasteita verkkokaupan kannattavuudelle?

Viimeisen vuosikymmenen aikana kaupan ala on elänyt suurta muutosta. Muutoksen on mahdollistanut teknologian kehitys, mutta sen kohteena on ollut itse liiketoiminta.

Verkkokauppa on muuttunut yhä keskeisemmäksi osaksi kaupan alaa. Tämä pätee varsinkin kuluttajakauppaan, mutta se on totta myös B2B:ssä. Sen toimivaksi saaminen ja kannattavuuden varmistaminen ei kuitenkaan ole itsestään selvää. Esimerkiksi varastonhallinnan ja logistiikan haasteet voivat viedä aikaa ja syödä kannattavuutta.

Haluatko tietää, mitkä ovat suomalaisten kaupan alan yritysten keskeiset haasteet verkkokaupan kannattavuudessa?

Tätä selvitimme kyselytutkimuksessamme, jonka tulokset voit ladata alla olevasta linkistä.

Lataa raportti tästä.

 

Edellinen artikkeli

Lue raportti: Kannattavuutta etsimässä – johdatko tiedolla vai tunteella

Seuraava artikkeli

Lue raportti: Tehdäänkö B2B-myyntiä teillä myyjän vai ostajan ehdoilla?

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö