Kasvavalle asiakkaalle

Asiakkaasi tarvitsee nykyaikaisen tietojärjestelmän

Tilitoimiston asiakastyössä pääpaino on hoitaa asiakkaan taloushallinto mahdollisimman ammattitaitoisesti ja tarjota niitä lisäpalveluita, jotka ovat heille hyödyllisiä. Toisinaan tilitoimisto jää turhaan keskustelemaan vain taloushallinnosta, kun pitäisi rohkeasti puhua myös laajemmin järjestelmäasioista. Näin asiakkaan kokonaistarve tulee parhaalla tavalla käsiteltyä.

Asiakkaasi tarvitsee nykyaikaisen tietojärjestelmän, lähes riippumatta yrityksen koosta. Minimissään yrityksen on pystyttävä lähettämään laskuja, mutta useimmiten tarvitaan lisäksi sähköisiä järjestelmiä viranomaisia varten, esimerkiksi sähköisiä rahtikirjoja. Tyypillisesti tarpeet ovat usein selkeästi tätä laajempia ja varsinkin liiketoiminnan kasvaessa tarve erillisille järjestelmille kasvaa.

Tilitoimiston on tärkeä tuntea taloushallinnon ohella asiakkaan tarvitsemat muutkin järjestelmät ja tarjota kokonaisuutta, jossa sekä taloushallinto hoituu ammattitaidolla ja myös muut tarvittavat järjestelmät ovat hallussa.

Tarjoa reitti kasvun tielle

Osaatko kertoa asiakkaallesi, miten kokonaisuutta on mahdollista kasvattaa, ja mitkä järjestelmät saattavat tulla tarpeeseen? Jos kasvureitti ei ole selvä, käy usein niin, että asiakas hankkii järjestelmänsä itse ja ne saattavat olla hankalasti, jos ollenkaan integroitavissa tehtyyn taloushallinnon ratkaisuun. Näiden haasteiden edessä asiakas useimmiten vaihtaa järjestelmää, mutta myös tilitoimistoa.

Asiakkaille, jotka tarvitsevat enemmän, Maestro tarjoaa kattavan taloushallintoon integroituvan toiminnanohjauksen kokonaisuuden. Samoja järjestelmiä käyttävät Suomen suurimmat kaupan alan ketjut.

Tuotevalikoimaan kuuluu muun muassa:

  • Verkkokauppa, joka integroituu suoraan taloushallintoon. Verkkokaupasta tuote-, asiakas- ja maksutiedot päivittyvät suoraan taloushallintoon, joten verkkokauppa ei ole erillinen liiketoimintapäätös, vaan aukoton osa kokonaisjärjestelmää.
  • Materiaalihallinto, joka helpottaa yrityksen logistiikkaprosesseja. Myös varastonhallinta ja taloushallinto puhuvat samaa kieltä ja luvut vastaavat aina todellisuutta.
  • Ostolaskujen ja ostotilausten hallinta, jolla koko ostamisen ketju ja varastonhallinta saadaan toimimaan tilauksista reskontran hoitoon ja maksatukseen kertakirjauksella.
  • Myymäläjärjestelmä ja Myynnit, joka tuo asiakkaan käyttöön täysimittaisen myymäläjärjestelmän kokonaisuuden, jota hyödyntävät parhaillaankin Suomessa mittavat erikoiskaupan ketjut kuten Silmäasema, Timanttiset ja Hairstore.
  • Asiakkuudenhallinta – CRM, jonka kautta asiakkaasi voi tehostaa myyntiprosessiaan, kanta-asiakkuuden rakenteita ja hallita sekä kohdentaa vaikkapa markkinointiviestintäänsä.
  • Ajanvaraus, joka sopii erinomaisesti palvelualan yritysten käyttöön, mutta soveltuu suurienkin yritysten tarpeisiin. Asiakkaasi voi yhden järjestelmän kautta hoitaa varauksia sekä kivijalassa että verkossa.
Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö