Ajanvarausjärjestelmä

Tarjoa asiakkaillesi parempaa palvelua

MaestroNG Ajanvarausjärjestelmä antaa työkalut asiakkaitesi parempaan palvelemiseen jo ajanvarauksesta alkaen.

  • Palvele henkilökohtaisesti myös ajanvarauksessa.
  • Tehosta henkilöstön ajankäyttöä ja kohdista osaamista oikein.
  • Laskuta vaivattomasti.

Ajanvarausjärjestelmä

Tee ajanvarauksesta kilpailuetu

Ajanvaraus on usein ensimmäinen mahdollisuus aloittaa vuoropuhelu asiakkaan kanssa. MaestroNG Ajanvarausjärjestelmä auttaa varmistamaan palvelun laadun ottamalla asiakkaan tarpeet huomioon alusta alkaen. Sen avulla voit perustaa asiakkuuden ja prosessin johtamisen tietoon, jota saat ajantasaisesta raportoinnista. Kaikki tämä toimii tarvittaessa kiinteänä osana Maestron Taloushallintoa ja Toiminnanohjausta.

  • Johda ja raportoi paremmilla työkaluilla. Hallitse palvelut, resurssit ja työvuorot keskitetysti.
  • Tee monipuoliset raportit reaaliajassa. Et ole sidottu kuukausi- tai kvartaaliraportteihin ja saat esimerkiksi käyttöasteiden raportit milloin tahansa.
  • Perusta hinnoittelu faktatietoon. Seuraa palvelutapahtumien kestoa pidemmällä aikavälillä ja siirrä tiedot myös hinnoitteluun. Myös suosituimmat palvelut on helppo nähdä.
  • Seuraa aikatauluja reaaliajassa. Voit seurata työvirtojen etenemistä havainnollisten värikoodien kautta ja näet samalla ovatko työt aikataulussa.

Näin valjastat hyödyn

Hyödyt yritykselle

  • Poista turhat rutiinit. Kirjaa laskutustieto ajanvarauksesta suoraan laskutus- ja kassajärjestelmään ilman turhia välivaiheita.
  • Tehosta työsuunnittelua. Ennakoi asiakasvirtoja niin, että kaikissa toimipisteissä on aina oikea määrä työntekijöitä asiakasmäärään nähden.
  • Ennakoi sesongit ja ruuhkahuiput. Tarjoa asiakkaille aikoja, jotka sopivat resursseihin. Ennakoit ja tasaat palvelukapasiteettia.
  • Laskuta tarvittaessa myös käyttämättömistä palveluajoista. Se on mahdollista, kun käytössäsi on kiistaton dokumentti varauksesta.
  • Ota käyttöön helposti. Et tarvitse erillisiä ohjelmistoasennuksia ja laiteinvestointeja.

Hyödyt asiakkaalle

  • Joustavuus ja monipuolisuus. Asiakas voi tehdä ajanvarauksen itse milloin ja missä tahansa.
  • Nopeampi asiakaspalvelu myös laskutuksessa. Asiakkaan ei tarvitse odottaa, ja laskun saa heti palvelutapahtuman päätyttyä.
  • Asiakaskohtaisten tietojen käyttömahdollisuus. Paranna asiakastyytyväisyyttä lisäämällä varaukselle asiakaskohtaisia tietoja.
  • Ajan varaaminen ketjun muista toimipisteistä. Kaikki toimipisteet ovat samassa järjestelmässä ja asiakkaan tiedot näkyvät toimipisteestä riippumatta.

Ajanvarausjärjestelmä mahdollistaa meillä myös astetta paremman palvelun. Voimme hyödyntää henkilöstön taitotasot entistä paremmin. Esimerkiksi englantia puhuvat asiakkaat voivat valita ajan, jolloin paikalla on sujuvasti englantia puhuvaa henkilökuntaa.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö