Laadukasta ja nopeaa palvelua arvostetaan – Maestrolle erinomaiset tulokset asiakastyytyväisyyskyselyssä

Viimeisimmän tilitoimistoasiakkaillemme tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset osoittivat meille, että palveluun panostaminen on huomattu asiakaskunnassamme. Saimme palvelustamme suosittelutodennäköisyydeksi eli NPS:ksi peräti +65. Myös edellisissä mittauksissamme tulos on ollut korkealla, ollen vähintään +40. Kevään 2022 tuloksessa on nähtävissä asiakaspalveluumme tehdyt panostukset.

 

2021 oli Maestrolle uusien käyttöönottojen ja palvelukehityksen vuosi

Vuosi 2021 kului uusien asiakkaiden käyttöönottojen parissa, koska suurella joukolla tilitoimistoja oli edessään taloushallinnon ohjelmiston välttämätön vaihto. Asiakastukitiimimme tulikin uusille asiakkaillemme tutuiksi heti käyttöönottoprojektiemme alussa koulutusten myötä.

Käyttöönottojen lomassa laadimme uutta suunnitelmaa asiakaspalvelullemme ohjelmistoasiantuntijamme Stella Suutarin johdolla. Asiakkaidemme kanssa onkin käyty tänä vuonna runsaasti vuoropuhelua ja löydetty samalla ratkaisuja tehostamaan heidän liiketoimintaansa Maestron tuotteiden avulla.

 

Asiakaspalvelutiimi kasvaa jatkuvasti

Asiakastukitiimimme sai uutta vahvistusta viime syksynä, kun useamman vuoden palkkahallinnon asiantuntijatehtävissä toiminut ohjelmistoasiantuntijamme Laura Brusin liittyi maestrolaisten joukkoon. Palkkahallinto onkin ollut kuukaudesta toiseen eniten kysytyin aiheemme asiakastuessa, koska Maestro soveltuu palkkahallintoon monipuolisesti.

Maestro on yleisesti ottaen laaja tuotekokonaisuus. Meiltä löytyy erityisasiantuntijuutta eri osa-alueille, kuten palkkahallinnon lisäksi esimerkiksi kirjanpitoon, isännöintiin, vuokravalvontaan sekä sähköiseen laskutukseen ja taloushallintoon.

 

Maestrolla panostetaan ihmisten kehittymiseen

Olemme suunnitelmallisesti laajentaneet asiantuntijoidemme henkilökohtaista osaamista eri osa-alueilla, mikä on antanut mahdollisuuksia itsensä kehittämiseen sekä auttanut pitämään tukipyyntöjen vasteaikatavoitteistamme kiinni. Vasteaikatavoitteemme onkin toteutunut yli 95 prosentilla meille tulleista tukipyynnöistä, kuten myös ratkaisuaikatavoitteemme. Asiakastyytyväisyys tukipyyntöjen ratkaisujen osalta on pysynyt korkealla tasolla ollen 4.7 / 5.

 

Tekniikka mukana palvelun kehittämisessä

Käytössämme olevat työkalut mahdollistavat niin mittareiden ja palautteiden tarkan seurannan kuin myös työkaverin auttamisen, koska henkilökohtaiset työlistamme ovat nähtävillä koko organisaatiossamme.

Mitä tulee palautteisiin, meille annetuissa vapaissa palautteissa kiitellään paljon asiakaspalvelumme nopeutta sekä toimialatuntemusta – on helppoa ratkoa asioita ihmisten kanssa, jotka puhuvat ns. samaa kieltä ymmärtäen alan termistön sekä aikatauluvaatimukset.

 

Maestro tuntee tilitoimistojen arjen

Toimialatuntemus on Maestrolla valttikortti myös muissakin tiimeissämme kuin asiakastuessa. Teemme asiakastuessa päivittäin yhteistyötä asiakaspäälliköidemme, tuotepäälliköidemme ja tuotekehityksemme kanssa.

Esimerkiksi Maestro Taloushallinnon tuotepäällikkömme Mari Ervelä on johtanut omaa tilitoimistoansa jo vuodesta 2009 alkaen, ja hän on yksi KLT-tutkinnon suorittaneista maestrolaisista.

Matala organisaatiohierarkiamme mahdollistaa vaivattoman yhteistyön eri tiimiemme välillä, mikä näkyy asioiden mutkattomana eteenpäin viemisenä sekä henkilöstötyytyväisyyskyselyjemme tuloksissa: Maestrolla työkavereilta saa aina apua ja asioita ratkotaan yhdessä!

 

ota yhteyttä

 

Asiakkaidemme kokemuksia palvelustamme

 Milla Lindfors, Laskentaplussa Oy, yrittäjä ja toimitusjohtaja

Yhteyden ottaminen tukipalveluun on helppoa sähköpostilla – vastauksen ja avun saa useimmiten nopeasti selkokielisenä ja kuvakaappauksin varustettuina. Tarvittaessa asioita on hoidettu myös puhelimitse ja soittopyyntöihin on vastattu lyhyellä varoajalla.

Erityisesti kiitosta siitä, että olette pystyneet toimimaan hyvin nopeasti ja järjestelmiä/ käyttäjätunnuksia on saatu avattua ja käyttöön muutaman tunnin sisällä pyynnöstä.

Mitähän vielä…. ystävällistä palvelua, mukavia puhelinkeskusteluja, ohjelman osaavia ammattilaisia…

Jenna Karttunen, Kotkan Isännöintipalvelu Oy, kiinteistösihteeri

😊 Olen vasta vuoden tehnyt töitä Maestro-ohjelmiston kanssa. Maestron tuesta on löytynyt minulle aina apua/tukea työntekoon. Apua/ohjeita saa nopeasti ja mikä parasta monesti ohjeistuksessa on myös kuvakaappauksia helpottamassa.

Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta koko Maestron tukitiimille!

Susanna Rask, Tili- ja Turvapalvelut RASK Oy, yrittäjä

Maestron asiakaspalvelu tukee tehokkaasti yksinyrittäjän arkea. Itsellä on monta rautaa tulessa ja pää sauhuaa sen mukaisesti ylikierroksissa ja, siksi on erittäin tärkeää omata nopean avun väylä. Kiitos tuki ja jaksamista helteiden keskelle.

Sirpa Ruotsalainen, Tilitoimisto Sirpa Ruotsalainen, yrittäjä

Maestron asiakastuesta saa asiantuntevaa apua myös kirjanpito- ja palkanlaskenta-asioissa ohjelmistoon liittyvien ongelmien ratkaisemisen lisäksi. Lämmin kiitos maestrolaisille hyvästä palvelusta!

Ota Yhteyttä Lue lisää Maestron kokonaisuudesta
Edellinen artikkeli

Anna automaation auttaa taloushallinnon, ostolaskujen käsittelyn ja palkkahallinnon rutiineissa

Seuraava artikkeli

Sisäisten laskujen käsittely ja 5 muuta syytä valita Maestro autokaupan taloushallintoon

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö