Päivittäinen kommunikointi

Sähköinen työpöytä asiakastyöhön

Kirjanpitäjän kannalta MaestroNG:n sähköinen työpöytä on osa jokapäiväistä asiakashallintaa. Se kokoaa päivittäiset tapahtumat ja raportoinnin. Se helpottaa asioiden valmistelua, tiedon hakemista, asioiden käsittelyä ja julkaisemista, tiedon hakemista ja yhteistä päätöksentekoa. Kaikki asiakkuuteen liittyvä tieto on tilitoimiston käytettävissä ja hyödynnettävissä.

Päätöksenteon tulee aina perustua tietoon, ja se nopeutuu merkittävästi kun tiedot ovat yhdessä paikassa. Samalla pääset eroon loputtomista sähköposteista. Sähköisellä työpöydälle kootaan automaattisesti myös ilmoitukset käsittelyä odottavista asioista – kuten mahdollisista ostolaskuista, muistutukset tapaamisista sekä toimenpiteistä joihin sekä tilitoimiston että asiakkaan tulee reagoida.

Sähköiselle työpöydälle voit tehdä asiakkaallesi myös yhteisen hallintomapin, josta löytyvät kaikki tärkeimmät asiakirjat, kuten pöytäkirjat, kaupparekisteriotteet ja verotuspäätökset.

päivittäinen kommunikointi

Hyötyjä työnjaon kannalta

  • Sähköinen työpöytä palvelee asiakasta 24/7, eli sovitut raportit ovat haettavissa milloin tahansa.
  • Viestinvaihto tilitoimiston kanssa ei koskaan huku sähköposteihin, vaan eri ihmiset samasta yrityksestä näkevät koko viestintäketjun.
  • Asiakkuuteen liittyvä tieto on koko tilitoimiston henkilökunnan käytettävissä.
  • Aidosti paperiton työympäristö
  • Asiakas voi jättää työpyyntöjä mistä ja milloin vain.
  • Asiakas voi toimittaa tarvittavia kirjanpidon tositteita suoraan sähköisesti kirjanpitäjän käsittelyä varten.

Saan Maestron kautta kaikki kuukausittaiset raportit kirjanpitäjältä. Niissä on kirjanpitäjän mahdolliset huomiot ja huomautukset mukana.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö