Pauli Kivimäki Oy vaihtoi Maestroon – asiakkaan ja tilitoimiston yhteinen käyttö tärkeänä perusteena

Pauli Kivimäki Oy vaihtoi Maestroon – asiakkaan ja tilitoimiston yhteinen käyttö tärkeänä perusteena

Maestrolla asenne kohdallaan

Pauli Kivimäki Oy on taloushallintoon ja kirjanpitoon erikoistunut tilitoimisto. Pohjois-Pirkanmaalla toimiva yritys työllistää viisi henkilöä. Asiakkaat ovat kotimaisia, mikroyrityksistä miljoonaliikevaihtoa pyörittäviin yrityksiin.

Reilu vuosi sitten yrityksellä oli tarve kehittää käytössä olevia ohjelmistoja sähköiseen suuntaan ja löytää aiempaa asiakasystävällisempi ohjelmistotoimittaja.

– Kartoitin ohjelmistotoimittajia, kävin läpi 5-6 eri vaihtoehtoa ja päädyin Maestroon, tiivistää toimitusjohtaja Pauli Kivimäki hankintaprosessin.

Nyt yrityksellä on käytössään Maestron laajin mahdollinen taloushallinnon kokonaisuus: kirjanpito, laskutus, reskontrat, palkat, sähköinen ostolaskutus sekä pankkiliikenne – kaikki mitä tilitoimisto tarvitsee. Ohjelmistoja käytetään verkossa Maestron konesalista käsin.

 

Toimintavarma ja helposti käytettävä

– Asiakkaan ja tilitoimiston yhteiskäyttöjärjestelmä sekä useamman käyttäjän yhtäaikainen hyödyntämismahdollisuus olivat tärkeitä kriteerejä valintaa tehtäessä, perustelee Pauli Kivimäki.

– Meille on hyötyä myös siitä, että kaikki toimii konesalista keskitetysti. Kaikki on siellä linkitettynä yhtenäiseen rakenteeseen. Järjestelmä on toimintavarma ja Maestro huolehtii päivityksestä.

Tilitoimisto on saanut myös asiakkaitaan järjestelmän käyttäjiksi ja enemmänkin olisi mahdollista saada, jos asiaan olisi mahdollista panostaa enemmän henkilökunnan aikaa ja työpanosta.

Selkeä hinnoittelu on plussaa

Pauli Kivimäki toteaa, ettei vielä ole päässyt aivan sinuiksi viime vuonna käyttöön otetun järjestelmän kanssa. Käyttöönotto on tilitoimistossa koettu raskaaksi, mutta on myös havaittu, että kun järjestelmään on päässyt sisään, se on hyvä ja luotettava.

– Maestrolla kuunnellaan kritiikkiä asiallisesti ja on toivoa, että ohjelmiston ulkonäköönkin on panostuksia tulossa. Asiakaspalveluasenne on heillä aivan oikea. Apua on tarvittaessa aina saatu ja palvelu on hyvää.

– Selkeä myönteinen asia, josta Maestrossa tykkään, on hinnoittelumetodi. Se on suoraviivainen ja selkeä, mikä on pirteä poikkeus tällä alalla. Suoranaisia piilokuluja ei ole, kiittää Pauli Kivimäki.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö