Kokenut asiakaspalvelun ammattilainen

Kokenut asiakaspalvelun ammattilainen

Maestro on suomalainen ohjelmistotalo. Asiakkaamme koostuvat suomalaisista kaupan ja palvelualan yrityksistä.

Haemme lisää vahvistusta asiakaspalvelutiimiimme. Tehtäviisi kuuluu kaupan ja palvelualan asiakkaidemme tukeminen ja opastaminen, mm. myynnin, ostojen ja varastonhallinnan ratkaisujen parissa. Ratkaiset asiakkailta tulleita tukipyyntöjä, koulutat sähköisiä palveluita, sekä toimit asiantuntija-apuna myynnin ja tuotekehityksen tarpeissa.

Maestrolla pääset mukaan kokeneeseen ja ammattitaitoiseen tiimiin, jossa on mahdollisuus kasvattaa omaa osaamista niin materiaalihallinnon prosesseista kuin IT-alan työskentelystä. Emme odota sinulta ohjelmointitaustaa vaan kykyä ratkaista asiakkaan kysymyksiä.

Olet askeleen edellä, jos sinulla on

  • Taustaa asiakaspalvelussa 2-3 vuotta
  • Rohkeutta tarttua luuriin ja halu auttaa asiakkaita
  • Palava halu oppia uutta ja selvittää ongelmia myös itsenäisesti
  • Can do -asenne ja loistavat yhteistyötaidot
  • Kyky nähdä muutos mahdollisuutena ja halu kehittää itseäsi jatkuvasti

 

Lisäksi eduksi katsomme

  • Kokemusta Maestron ohjelmistoista ja materiaalihallinnosta
  • Kokemusta vastaavista tehtävistä sähköisen liiketoiminnan parissa
  • Kokemusta rengasalalta, kuljetusliikkeistä tai autokaupasta

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen työn kasvavalta alalta, kasvavassa yrityksessä
  • Rennon ja luottamuksellisen ilmapiirin, sekä toimistolla että etätöissä
  • Mukavan työympäristön maailman parhaiden tyyppien ympäröimänä
  • Mahdollisuuden kasvattaa omaa ammatillista osaamistasi
  • Erinomaiset henkilöstöedut, mm. puhelin, lounasetu, työpaikkaliikunta kahdesti viikossa
  • Erittäin kattavan työterveyshuollon

Työsuhde on vakituinen, ja toimipisteesi sijaitsee Lappeenrannan tai Savonlinnan toimistoissamme, mutta työtä on mahdollista tehdä myös pääsääntöisesti etänä, perehdytysjakson jälkeen.

Lähetä hakemus ja CV 30.11.2021 mennessä, mutta etenemme heti, kun sopiva hakija löytyy.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Taru-Maija Sormaala. Taru-Maijan tavoitat sähköpostitse osoitteesta taru-maija.sormaala@maestro.fi tai puhelimitse numerosta 050 3525 190.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö