CRM-järjestelmä Maestro Asiakkuudenhallinta

CRM-järjestelmän eli asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla johdat asiakkuuksiasi tehokkaasti

Maestro Asiakkuudenhallinta on monipuolinen CRM-järjestelmä, joka on suunniteltu tehostamaan asiakkuudenhallintaa sekä asiakastietojen hallintaa. Tehokkaan asiakkuudenhallinnan hyödyt näkyvät työskentelyssä monilla eri tasoilla:

  • Helpota asiointia eri kanavissa, tarjoa asiakkaillesi parempi asiakaskokemus
  • Hallitse ja hyödynnä asiakastietoa. Palvele paremmin CRM-järjestelmän avulla.
  • Luo sitoutuneita & kannattavia asiakkuuksia.

Maestro Asiakkuudenhallinta on kattava CRM-järjestelmä

CRM-järjestelmä

Kun asiakastiedon kerääminen, kirjaaminen ja hyödyntäminen on tehokasta, hyvän palvelun elementit ovat käsillä. Myynti ja markkinointi voivat tehdä valistuneeseen tietoon perustuvia ratkaisuja ja keskittyä täyspainoisesti omaan työhönsä. Asiakkuudenhallintajärjestelmään integroitu myyntiprosessi tuo johtamiseen tarkkuutta ja analyyttisen otteen eikä tarvitse tehdä päätöksiä arvailujen perusteella.

Tehokkuutta asiakkuudenhallintaan CRM-järjestelmän avulla

MaestroNG Asiakkuudenhallinnassa kaikki asiakkaaseen liittyvä tieto on helposti ulottuvillasi, suoraan yhdellä asiakaskortilla. Asiakkuudenhallintajärjestelmällä asiakkuuden hoitaminen on tehokkaampaa, kun tietoja ei tarvitsee metsästää useista eri järjestelmistä ja asiakkuudesta saa kattavan kokonaiskuvan kerta silmäyksellä. Toimiva CRM-järjestelmä tuo siis yksinkertaisesti lisää tehokkuutta.

CRM-järjestelmän hyödyt asiakkaillesi

  • Sitouta asiakkaasi entistä paremmin – pidät asiakkaasi tyytyväisempinä ja vähennät asiakasmenetyksiä, kun sinulla on parempi kuva yleistilanteesta.
  • Tee kohdennetumpaa markkinointiviestintää – Maestro Asiakkuudenhallinnan avulla voit tarjota asiakkaillesi personoidumpaa viestintää perustuen hänen ostokäyttäytymiseen, toiveisiin tai vaikkapa sijaintiin.
  • Osallista asiakas – parhaassa tapauksessa asiakas osallistuu asiakastietojensa täydentämiseen CRM:ään myös itse. Se on mahdollista.

CRM-järjestelmän hyödyt yritykselle

  • Hallinnoi prospektejasi helposti – tiedä missä vaiheessa asiakashankinta etenee.
  • Löydä tarvitsemasi tiedot helposti ja luokittele niitä haluamallasi tavalla – helppokäyttöinen järjestelmä toimii kaikilla organisaation tasoilla ja moniin eri tarpeisiin.
  • Kirjaa tiedot järjestelmään kerralla – myynti ja hallinto eivät ole tukkanuottasilla, kun myynti jopa helpottaa hallinnon kuormaa.

Maestron parhaat ominaisuudet ovat sen helppokäyttöisyys, kertakirjaus ja se, että kaikki tieto on samassa järjestelmässä.

Mitä tarkoittaa asiakkuudenhallinta?

Asiakkuudenhallinta tarkoittaa käytännössä yhden ihmisen tai yhden yrityksen tietojen ylläpitämistä yrityksen tietokannassa. Nykypäivänä yritysten asiakkuudenhallinta tehdään pääasiallisesti sähköisesti siihen tarkoitetulla ohjelmistolla. Asiakkuudenhallinta on englanniksi customer relationship management. Englanninkielen vuoksi Suomessakin asiakkuudenhallintajärjestelmiä kutsutaan yleisesti CRM-järjestelmäksi. Asiakkuudenhallinnan avulla asiakkuuksia pystyy johtamaan helpommin, koska asiakkuudenhallintajärjestelmään on kerätty kaikki tieto kyseessä olevasta asiakkaasta. Järjestelmään voi varastoida tietoa aina asiakkaan osoitetiedoista asiakkaan ostoksiin asti. Asiakkuudenhallinnalla voidaan tunnistaa esimerkiksi uskolliset asiakkaat ja lisätä heidän hoitamisen toimenpiteitä.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö