Maestrolla yhteisymmärrystä lähdetään rakentamaan heti ensitapaamisesta lähtien. Maestron projektipäälliköt ja asiantuntijat varmistavat, että hankittu ohjelmakokonaisuus otetaan asiakasyrityksessä käyttöön aikataulussa ja kaikkia sidosryhmiä tukien. Palvelu on aina ihmisläheistä ja ystävällistä.
Asiantuntijapalvelumme
”Yhteistyö Maestron kanssa on ollut hyvää, ihan sieltä projektin suunnitteluvaiheesta alkaen. Käyttöönotossa ja käyttöönoton jälkeen olemme saaneet hyvin tukea.”
Talouspäällikkö Sanna Yliruka, Auto-Kilta Oy
”Kaikista hankkeista, joissa olen ollut mukana, tämä on mennyt ehdottomasti parhaiten läpi. Kaikki eivät aina mene kuin Strömsössä, mutta tällä kertaa meillä ei ollut mitään isoja juttuja, vaan järjestelmä on toiminut heti ensimmäisestä päivästä alkaen”
Toimitusjohtaja Jari Vahtola, Pro Patio Oy
”Maestron kanssa yhteistyö on sujunut hienosti. Meillä on yhteinen tahtotila. Vuoropuhelu on avointa ja yhteistyö sujuvaa. Maestrolla ollaan helposti lähestyttäviä, ja tyhmiäkin kysymyksiä voi kysyä. Asenne on, että ”hienoa kun kysyit”!”
Toimistopäällikkö Jaana Salopuro, Ehtookoto ry
Maestron asiantuntijatiimi huolehtii asiakkuuden ensimetreistä
Projektipäällikkö huolehtii asiakkaan kokonaistyytyväisyydestä
Maestron projektipäällikkö on vastuuhenkilö projektin jokaisessa vaiheessa. Projektipäällikkö varmistaa, että asiakas saa ohjelmiston käyttöönsä sovitussa aikataulussa ja halutussa laajuudessa. Hänen tehtävänään on toimia myös yhteysihmisenä, joka varmistaa järjestelmästä toiseen siirtymisen sujumisen mahdollisimman helposti. Projektipäällikön vastuulla on myös raportoida projektin etenemisestä ja laatia projektisuunnitelma, jota koko projektitiimi seuraa ja jonka kautta myös raportoidaan asiakkaalle etenemisen vaiheita.
Avaintehtäviä:
- Projektin laajuuden kartoitus ja aikataulutus
- Asiakas- ja tuoterekisterien siirto Maestron palveluun
- Raportointi ja yleisvastuu projektista
Ohjelmistoasiantuntija jalostaa parhaat käytännöt
Toinen avainhenkilö projektissa on myös tehtävään nimetty ohjelmistoasiantuntija tai useampi. Ohjelmistoasiantuntijat käyvät läpi yhdessä asiakkaan kanssa kaikki liiketoimintaprosessit ja jalostavat parhaat käytännöt, joilla Maestron järjestelmiä hyödynnetään asiakasyrityksessä. Asiantuntijan tehtäviin kuuluu myös asiakkaan liiketoimintaprosesseihin syventyminen ja näiden elintärkeiden toimintojen helpottaminen Maestron järjestelmän avulla.
Avaintehtäviä:
- Asiakkaan liiketoimintaprosessien kartoittaminen
- Parhaiden toimintatapojen määrittely Maestron ohjelmistokokonaisuuden näkökulmasta
Koulutuspalvelut varmistavat laadukkaan yhteistyön
Tavoitteena on, että järjestelmää käyttöönotettaessa jokainen avainhenkilö ja pääkäyttäjä osaa perustaidot Maestron ohjelmistoista, joita sitten syvennetään käyttöönottoprosessin jälkeen. Koulutukset mitoitetaan luonnollisestikin kulloisenkin projektin mukaisesti ja eri käyttäjäryhmille soveltuvilla tavoilla. Koulutukset voidaan hoitaa lähiopastuksena, etäyhteyden kautta tai muulla tukevalla ohjeistuksella. Maestron ohjelmistoista on olemassa sähköiset ohjeet ja tarvittaessa asiantuntijat laativat myös asiakaskohtaisia ohjeistuksia. Maestrolla on myös kattava määrä video-ohjeita eri ohjelmistonosista.
Avaintehtäviä:
- Asiakkaan perehdyttäminen ohjelmiston käyttöön
- Tuki käyttöönoton alkuvaiheissa
- Konsultaatio parhaista toimintatavoista
Koulutuspalvelumme
Tarjoamme laadukkaita asiakaskohtaisia koulutuksia asiakkaillemme. Tavoitteenamme on, että kaikkien Maestron palveluiden käyttö on mielekästä ja mukavaa. Haluamme olla mukana tukemassa osaamisen kasvua ja tarjota keinoja, joilla asiakkaamme saavat kaiken irti järjestelmistä. Koulutukset voivat olla lyhyitä ja kertaavia pikakoulutuksia tai sitten tarpeen mukaan laajempia useiden päivien kokonaisuuksia. Räätälöimme koulutukset tarpeidenne mukaan!
Mini 60 min
Koulutuspaketti sopii hyvin lyhyiden teemojen läpikäyntiin tai toimintamallien täsmentämiseen. Koulutus hoidetaan näppärästi sähköisillä välineillä etänä. Koulutuksen ihanteellinen osallistujamäärä on 1-2 henkeä.
Koulutuksen voi ostaa yksittäin tai kuukausittaisena palveluna. Jatkuvana palveluna teemme koulutussuunnitelman 3 kuukaudeksi eteenpäin, johon kirjataan kuukausittain koulutettavat teemat.
Hinta 99 eur / kk tai 129 euroa tunti
Medium 180 min
Medium-koulutuspakettimme sisältää 3 tuntia koulutusta. Koulutus pidetään sähköisesti ja se toimii hyvin 1-5 hengen ryhmille.
Koulutuspaketti soveltuu teille hyvin, jos yrityksenne haluaa tehostaa ohjelmistojen hyödyntämistä ja saada hankinnasta suuremman hyödyn.
Jatkuvana kuukausittaisena palveluna teemme koulutussuunnitelman aina 3 kuukaudeksi eteenpäin.
Hinta 320 euroa / kk tai 516 euroa kerta
Maxi 1 päivä
Laajin koulutuspakettimme on tarkoitettu suurempien kokonaisuuksien perehdyttämiseen. Koulutuspakettiin kuuluu 1 päivä koulutusta. Koulutus räätälöidään jokaiselle asiakkaalle ja koulutettavaan kokonaisuuteen sopivaksi.
Koulutus pidetään lähikoulutuksena, jolloin koulutus sopii hyvin kokonaisten myymälöiden, yksiköiden tai ryhmien kouluttamiseen. Jatkuvana kuukausittaisena palveluna teemme koulutussuunnitelman aina 3 kuukaudeksi eteenpäin.
Hinta 780 euroa / kk tai 980 euroa kerta
Rajapinnat Maestron järjestelmiin
Maestrossa on paljon valmiita rajapintoja, joiden kautta tieto siirtyy asiakkaan eri järjestelmien välillä. Rajapintojen avulla voit yhdistää esimerkiksi olemassa olevan myynnin järjestelmän Maestroon.
Rajapinnat sisältävät
- Dokumentoitu Maestro-rajapinta sftp/XML
- Automaattinen valvonta 24/7
- Ongelmaselvitys arkisin 8-16
- Rajapinnan avaustyöt (sis. 8 h työtä)
- Maestron toimittama ftp-palvelin
Tarpeen tullen voimme kartoittaa myös muita rajapintoja näiden lisäksi lisätyönä, esimerkiksi:
- Myyntitilauksen tai verkkokauppatilauksen toimitussanomat
- Rajapintasovitustyöt Maestron tekemänä
- Muiden toimittajien tekemät työt, esimerkiksi Flashnode, Apix, Opus Capita, OVS Maestron rajapintaa vasten
- Lisätestaukset ja ’end to end’-testaus
- Kolmannesta osapuolesta johtuvat ongelmaselvitykset
- Käyttöönoton mahdolliset lisätyöt
- Käyttöönottotestaus Maestron toimesta
Verkkokaupparajapinta
Verkkokaupan myyntitilauksia voidaan tuoda Maestroon, lähettää tuote- ja saldotietoja vakiomuodossa Maestrosta haluttuun palveluun.
Hinta 149 €/kk
Myyntien rajapinta
Vakiorajapinta, jolla myyntitilauksia saadaan tuotua sisään Maestroon. Toisesta järjestelmästä tuleva ostotilaus perustuu Maestron päähän myyntitilauksena.
Hinta 89 €/kk
Ostotilausten rajapinta
Vakiorajapinta, jolla Maestron muodostamia ostotilauksia saadaan lähetettyä ulkoiseen järjestelmään. Rajapintaa kehitetään edelleen ja tieto päivitetään sivulle, kun rajapinta on valmis.
Hinta 149 e/kk
Verkkokaupan lisäpalvelukokonaisuudet verkkokauppiaan tueksi
Verkkokaupan käytettävyystutkimus
Käytettävyystutkimuksessa asiantuntijamme käyvät verkkokaupan seikkaperäisesti läpi, ja antavat arvion sen toimivuudesta sekä niistä osioista, jotka kaipaavat lisää hiomista.
- Käytettävyys
- Latausnopeus
- Hakukonenäkyvyys
- Kaupan sisältö ja sen toiminnot.
Käytettävyystutkimuksen perusteella saat käsityksen, millaisia muutoksia verkkokauppasi tarvitsee.
Hinta 99 e.
Verkkokauppiaan peruspaketti
Verkkokauppiaan peruspaketti on jatkuva kuukausittainen palvelu, johon kuuluu kuukausittaisen käytettävyystutkimuksen lisäksi 1,5 tuntia muutostöitä. Tässä vaihtoehdossa toteutamme käytettävyystutkimuksessa esille tulleet muutostoiveet.
Hinta 199 e/k tai 299 e/kerta
Verkkokauppiaan laaja paketti
Verkkokauppiaan laaja paketti on jatkuva kuukausittainen palvelu, johon kuuluu kuukausittaisen käytettävyystutkimuksen lisäksi 3,5 tuntia muutostöitä. Tässä vaihtoehdossa toteutamme käytettävyystutkimuksessa esille tulleet muutostoiveet.
Hinta 399 e/kk tai 499 e/kerta