Tuotekehitysjohtaja Susanna Tenhunen
Asiakasymmärrys auttaa meitä kehittämään sellaisia toiminnallisuuksia, jotka ratkaisevat asiakkaan todellisen tarpeen ja jotka sopivat Maestron ohjelmiston toimintalogiikkaan.
Maestrossa nyt myös sähköinen keräily
Olemme aloittaneet yhteistyön suomalaisen Devoca Oy:n kanssa, ja toteuttaneet paljon toivotun sähköisen keräilyn Maestron varastonhallintaan. Sähköinen keräily on toteutettu Devocan Talk'nPick-liittymällä.
Miten teillä sujuu ostolaskujen käsittely?
Ostolaskujen käsittely on prosessi, jossa on monta vaihetta ja johon moni ei halua tarttua. Koetaan, että se on asia, joka ei tuo taloon rahaa, joten se siirtyy usein prioriteeteissa viimeiseksi. Prosessi voi olla monimutkainen, tarkastaminen hankalaa ja hyväksyntä tarvitaan monelta taholta. Näin sen ei tarvitse olla.
Teknistä kauppaa verkossa ja kivijalassa – TT-Tools luottaa Maestroon
TT-Tools uskoo verkkokaupan ja kivijalkaliikkeen yhdistelmän olevan asiantuntemukseen nojaavan teknisen kaupan yrityksen kannalta paras ratkaisu.
Mietitkö verkkokaupan perustamista tai kannattavuutta?
Monilla yrityksillä on epäilyksiä verkkokaupan kannattavuuteen liittyen perustuen joko huonoihin kokemuksiin tai omiin olettamuksiin. Mitkä ovat verkkokaupan suurimmat katteensyöjät, ja miten ne voidaan taklata?
MaestroNG Asiakashallinta rikastaa asiakastietoja ja helpottaa asiakkuuden hoitoa
MaestroNG Asiakashallinta on sovellus asiakastietojen, asiakkaaseen liittyvien luokittelujen ja tapahtumien sekä asiakasdokumenttien hallintaa varten. Se on tarkoitettu käytettäväksi Maestrossa olevan asiakasrekisterin laajennuksena.
Toimitusjohtajan tervehdys
Kuinka puolitoista vuotta poikkeusaikaa vaikutti Maestron toimintaan? Arki osana suurempaa kansainvälistä konsernia. Katse tulevaisuuteen.
Avainasiakaspäällikkö Jesse Järvinen
Toimin Maestrolla uusasiakasmyynnistä vastaavana avainasiakaspäällikkönä. Korona toi paljon muutoksia myyntityöhön.