4.1.2022

Tuotekehitysjohtaja Susanna Tenhunen

Asiakasymmärrys auttaa meitä kehittämään sellaisia toiminnallisuuksia, jotka ratkaisevat asiakkaan todellisen tarpeen ja jotka sopivat Maestron ohjelmiston toimintalogiikkaan.

15.12.2021

Maestrossa nyt myös sähköinen keräily

Olemme aloittaneet yhteistyön suomalaisen Devoca Oy:n kanssa, ja toteuttaneet paljon toivotun sähköisen keräilyn Maestron varastonhallintaan. Sähköinen keräily on toteutettu Devocan Talk'nPick-liittymällä.

9.11.2021

Miten teillä sujuu ostolaskujen käsittely?

Ostolaskujen käsittely on prosessi, jossa on monta vaihetta ja johon moni ei halua tarttua. Koetaan, että se on asia, joka ei tuo taloon rahaa, joten se siirtyy usein prioriteeteissa viimeiseksi. Prosessi voi olla monimutkainen, tarkastaminen hankalaa ja hyväksyntä tarvitaan monelta taholta. Näin sen ei tarvitse olla.

18.10.2021

Teknistä kauppaa verkossa ja kivijalassa – TT-Tools luottaa Maestroon

TT-Tools uskoo verkkokaupan ja kivijalkaliikkeen yhdistelmän olevan asiantuntemukseen nojaavan teknisen kaupan yrityksen kannalta paras ratkaisu.

6.10.2021

Mietitkö verkkokaupan perustamista tai kannattavuutta?

Monilla yrityksillä on epäilyksiä verkkokaupan kannattavuuteen liittyen perustuen joko huonoihin kokemuksiin tai omiin olettamuksiin. Mitkä ovat verkkokaupan suurimmat katteensyöjät, ja miten ne voidaan taklata?

6.10.2021

MaestroNG Asiakashallinta rikastaa asiakastietoja ja helpottaa asiakkuuden hoitoa

MaestroNG Asiakashallinta on sovellus asiakastietojen, asiakkaaseen liittyvien luokittelujen ja tapahtumien sekä asiakasdokumenttien hallintaa varten. Se on tarkoitettu käytettäväksi Maestrossa olevan asiakasrekisterin laajennuksena.

5.10.2021

Toimitusjohtajan tervehdys

Kuinka puolitoista vuotta poikkeusaikaa vaikutti Maestron toimintaan? Arki osana suurempaa kansainvälistä konsernia. Katse tulevaisuuteen.

5.10.2021

Avainasiakaspäällikkö Jesse Järvinen

Toimin Maestrolla uusasiakasmyynnistä vastaavana avainasiakaspäällikkönä. Korona toi paljon muutoksia myyntityöhön.

24.8.2021

Verkkokauppaa ei ole varaa tehdä huonosti – mitä kotimaiset verkko-ostajat haluavat?

Kotimaiset verkkokaupat kilpailevat suoraan globaalien vastineidensa kanssa. Miten houkuttelet asiakkaat kotimaiseen verkkokauppaan?

24.8.2021

Tuotepäällikkö Janne Jokelainen

Olen Maestron verkkokaupasta vastaava tuotepäällikkö, ja palvelen teitä etänä Hollannista käsin. Olen mukana käytännössä kaikissa Maestron verkkokauppahankkeissa.

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö