Case Pro Patio Oy: Asiakastiedon parempi hallinta on avain kasvuun

Suomen suurin ulkoporealtaita maahantuova yritys, Pro Patio Oy päätti laittaa tietojärjestelmänsä kokonaan uusiksi. Se mahdollistaa kovan kasvun, johon yhtiö tähtää tulevina vuosina.

Kymmenen vuotta sitten perustettu ProPatio Oy on Suomen suurin ulkoporealtaiden maahantuoja. Yrityksen tuoteportfolioon kuuluu porealtaiden ohessa sisäporealtaita, uima-altaita ja kylpytynnyreitä – sekä kaikkiin näihin myös tarvikkeita. Lisäksi yrityksellä on oma huoltopalvelu, jonka kautta huoltoa tarjotaan myös asiakkaiden muualta ostamille altaille.

Pro Patiolla kauppa on käynyt vilkkaasti. Reilun 2,3 miljoonan euron liikevaihtoa pyörittävä yritys kirjasi viime vuodelta peräti 20 prosenttia kasvua. Myös aiempina vuosina yhtiö on yltänyt pääsääntöisesti yli kaksinumeroisiin kasvulukuihin.

”Olimme kymmenen vuotta sitten ensimmäisten joukossa tuomassa Suomen markkinoille ulkoporealtaita. Markkina kasvaa edelleen koko ajan. Markkinat eivät ole lähellekään kylläiset”, toimitusjohtaja Jari Vahtola Pro Patio Oy:stä sanoo.

Pro Patio on asettanut tavoitteekseen kasvaa myös jatkossa. Se suunnittelee haukkaavansa yhä suuremman siivun Suomen markkinoista. Tavoitteisiin päästäkseen yrityksessä päätettiin investoida viime vuonna asiakkuudenhallintajärjestelmään. Järjestelmän toimittajaksi valikoitui Maestro, jonka CRM:n rinnalle päätettiin ottaa myös myymäläjärjestelmä, varastonhallinta, verkkokauppa sekä taloushallinto.

Maestro pystyi toimittamaan kaiken, joten meidän ei tarvitse itse integroida eri järjestelmiä toimimaan keskenään. Nyt meillä on kokonaisratkaisu, jonka turvin voimme saavuttaa omat kasvutavoitteemme

Lue lisää Pro Patiosta
Edellinen artikkeli

Työtä tarjolla: Ohjelmistosuunnittelija C++

Seuraava artikkeli

Maestro tutki suomalaisten päättäjien ostokäyttäytymistä – lähes 600 vastasi

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö