Case Finngold Oy: Helppous on päivän sana koru- ja kellokaupassa

Verkkokauppa on koru- ja kultakaupoille paljon muutakin kuin vain yksi myyntikanava lisää. Suomen suurimpiin alan yrityksiin lukeutuva Finngold Oy satsaa vahvasti tulevaisuuteen.

Kivijalkamyymälöitä ja verkkokauppaa ei ole mitään syytä asettaa vastakkain, sillä alalla kuin alalla menestys edellyttää nykyisin monikanavaisuutta. Kulta- ja kelloalalla kivijalkamyymälät ovat kuitenkin toiminnan perusta, sillä niiden kautta tulee edelleen valtaosa myynnistä.

”Suomessa yli 90 prosenttia alan liikevaihdosta kulkee kivijalan kautta. Verkkokaupan kautta myydään halvempia muotikoruja ja kelloja, mutta kun tuotteen hinta nousee, kuluttaja arvostaa kivijalkaa ja sen palvelua ja luotettavuutta”, Finngold Oy:n toimitusjohtaja Kai Minkkinen sanoo.

Lue koko tarina
Edellinen artikkeli

Uusi tutkimusraportti julkaistu: Johdatko tunteella vai tiedolla?

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö