Tilipalvelu Leena Sankala Ky: Maestro on käyttäjäystävällinen

Tilipalvelu Leena Sankala Ky on Maestron käytössä kehityksen etujoukoissa

“Maestro on niin käyttäjäystävällinen. Mitään ei tarvitse tehdä kahdesti, perustelee Leena Sankala Tilipalvelu Leena Sankala Ky:stä Maestron ohjelmistojen käyttöä. Hän on käyttänyt Maestroa koko yrityksensä olemassaolon ajan eli vuodesta 1998 ja jo sitä ennen edellisen työnantajansa palveluksessa.

Tilipalvelu Leena Sankala työllistää omistajansa lisäksi yhden osa-aikaisen työntekijän. Asiakkaina tilitoimistolla on muun muassa kauppaliikkeitä, palvelualan yrittäjiä sekä pk-sektorin yrityksiä.

– Meillä on Maestrolta kirjanpito, osto- ja myyntilaskut ja reskontrat, palkkahallinto, budjetit sekä Expera-ostolaskujen kierrätys, kertoo Leena Sankala.

– Otin Experan käyttöön ja siirryin konesaliin melkein heti, kun tuote oli esitelty tilitoimistojen Maestro-päivillä.

 Expera mahdollistaa reaaliaikaisuuden

– Pienikin tilitoimisto voi hyvin olla konesaliasiakas, jonka asiakkaat puolestaan voivat omalta osaltaan hyötyä Maestrosta, toteaa myös Tilipalvelu Leena Sankalan kanssa yhteistyötä tehnyt Juha-Pekka Mikkonen Maestrosta.

Osa Sankalan asiakkaista käyttää myös Expera-ostolaskujen kierrätystä ja Maestron pankkiyhteys-ohjelmaa. Kun laskut ovat ostoreskontrassa, ne siirretään pankkiin ja asiakkaat voivat halutessaan itse maksaa laskujaan. He myös pääsevät ottamaan järjestelmästä haluamiaan raportteja ja voivat seurata tapahtumia ajantasaisesti.

– Reaaliaikaisuus, se että asiat ovat oikeasti tämän päivän tasalla eivätkä esimerkiksi kaksi viikkoa jäljessä, on näille asiakkailleni tärkeää, ja siihen Expera yhdessä muiden ohjelmien kanssa antaa hyvän mahdollisuuden, sanoo Leena Sankala.

– Pankkitilin saldo ei suinkaan riitä kaikille asiakkaille, vaan he tahtovat todellista faktaa, jonka näkee raporteista.

Uutta tietoa ja kehitystyötä

Leena Sankala kannattaa jatkuvaa kouluttautumista ja alan uusien virtauksien seuraamista. Hän on mielellään vaikka askeleen edellä uutuuksien suhteen ja on valmis satsaamaan osaamiseensa tällä saralla. Yhteistyö Maestron kanssa on tarjonnut siihen hyvän mahdollisuuden.

– Maestrolla on tilitoimistopäiviä, jotka ovat mielestäni olleet oikein hyödyllisiä. Niissä on pidetty myös johdon klinikoita, joissa on pohdittu kehitystoimintaa ja –tarpeita, ja tosi mukavaa ja hyödyllistä se on ollut, toteaa Leena Sankala. – Ja lisäksi heillä on tietysti myös oma koulutusohjelmansa, jonka puitteissa he tarjoavat koulutusta.

– Olen ollut Maestroon yhteistyökumppanina hyvin tyytyväinen. Tukihenkilöstökin toimii hyvin, eikä vastauksia tarvitse kauan odotella. Lisäksi on voinut luottavaisesti suhtautua siihen, että alan muutokset, kuten viimeksi verotilimuutokset, päivitetään käyttöön viipymättä.

 

Jaa LinkedInissä
Jätä yhteydenottopyyntö